S obzirom na to da se dugo nisam bavila nikakvim sportom, hoću li moći izvoditi vaše vježbe?

Vježbe Pilates YOGE izvode se uz detaljne upute i nadzor instruktorice. Tijekom vježbanja dobivate uputu kod kojih vježbi se u početku nikako ne biste trebali forsirati; uopće tijekom cijelog vježbanja naglašava se da osluškujete i pratite granice vlastitoga tijela. Ako se dugo vremena niste bavili nikakvim oblikom tjelovježbe, nakon prvih nekoliko puta moguća je pojava lagane upale mišića tzv. musklfibera, no on će djelomično proći već u fazi opuštanja na kraju sata, i neće se više pojavljivati kako budete napredovali s vježbanjem.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Ostalo: Vježba za kukove I

Vježba za kukove I - slika 1
Vježba za kukove I - slika 2
Vježba za kukove I - slika 3
Vježba za kukove I - slika 4

Dobrobiti vježbe

jačanje mišića kukova, povećanje pokretljivosti zgloba kuka

Slike i video

Slike: 4 Slike: 4    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

14.03.2020.

COVID-19 - i mi privremeno otkazujemo sve grupne aktivnosti...

COVID-19 - i mi privremeno otkazujemo sve grupne aktivnosti...
24.02.2019.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!