Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 1 Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 1
Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 2 Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 2
Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 3 Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 3
Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 4 Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 4
Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 5 Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 5
Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 6 Vježba dana: Pilates - Daska sa podizanjem noge - slika 6

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Pilates

Stupanj vježbe: 3

Broj ponavljanja: 3x svakom nogom

Kategorije dobrobiti vježbe

  • područje trbuha
  • stražnjica
  • noge
  • ruke
  • donji dio leđa i kralježnice

Dobrobiti vježbe

jačanje trbušnih i prsnih mišića, istezanje stražnjeg dijela nogu

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

središte snage

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

izdišući noga se podiže i tijelo njiše

Tipične pogreške kod izvođenja vježbe
(kako ne izvoditi vježbu)

kukovi previše podignuti uvis ili preblizu podlozi; zakretanje kukove prilikom podizanja noge

Preporuka za slijedeću vježbu

položaj djeteta ili zec

Lakša varijanta vježbe za početnike

njihanje naprijed-natrag prije podizanja noge; prilikom podizanja noge, kratko ju zadržati gore i spustiti bez njihanja

Napomene za pravilno izvođenje

zadržati čvrsto središite tijekom cijele vježbe; vrat izdužen, glava u ravnini s kralježnicom

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Lezite na trbuh i postavite dlanove ispod ramena. Podignite tijelo u položaj za sklek tako da su vam dlanovi ispod ramena, trbuh čvrsto stisnut, izdužen vrat i cijelo tijelo u jednoj ravnini. Oslonac je na dlanove i nožne prste. Zanjišite se 2-3 puta naprijd-natrag kako biste zagrijali tetive. Udahnite, i sa izdahom podignite desnu nogu sa podloge ispruženih nožnih prstiju, i istodobno se dvaput zanjišite naprijed-natrag tako da osjetite istezanje ahilove tetive. Udišući spustite desnu nogu. Izdišući podignite lijevu nogu ispruženih prstiju i desnom nogom idite naprijed-natrag. Napravite 3 ponavljanja sa svakom nogom i za kraj sjednite na pete, ispružite ruke ispred glave, dobro se istegnite i opustite.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Pilates: Daska sa podizanjem noge

Daska sa podizanjem noge - slika 1
Daska sa podizanjem noge - slika 2
Daska sa podizanjem noge - slika 3
Daska sa podizanjem noge - slika 4
Daska sa podizanjem noge - slika 5
Daska sa podizanjem noge - slika 6

Dobrobiti vježbe

jačanje trbušnih i prsnih mišića, istezanje stražnjeg dijela nogu

Slike i video

Slike: 6 Slike: 6    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

24.02.2019.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!
14.01.2019.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga