Vježba dana: Pilates - Stotica

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Pilates - Stotica - slika 1 Vježba dana: Pilates - Stotica - slika 1
Vježba dana: Pilates - Stotica - slika 2 Vježba dana: Pilates - Stotica - slika 2
Vježba dana: Pilates - Stotica - slika 3 Vježba dana: Pilates - Stotica - slika 3

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Pilates

Stupanj vježbe: 2

Dinamika vježbe: 2

Broj ponavljanja: 1x

Kategorije dobrobiti vježbe

  • aktiviranje cijelog tijela
  • područje trbuha
  • prsni koš, pluća

Dobrobiti vježbe

jačanje trbušnih i prsnih mišića te mišića gornjeg dijela leđa, poticanje cirkulacije, razvijanje izdržljivosti

Nije preporučljivo

kod bolova u vratu ili donjem dijelu leđa, te srčanih tegoba

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

disanje

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

udah tijekom 5 udaraca rukom gore-dolje i izdah tijekom 5 udaraca rukom gore-dolje

Tipične pogreške kod izvođenja vježbe
(kako ne izvoditi vježbu)

brzi izdasi tijekom svakog udarca rukama; naprezanje vrata

Lakša varijanta vježbe za početnike

stotica za početnike

Napomene za pravilno izvođenje

podići i ispružiti ruke u visini ramena; tijekom vježbe napraviti 100 'udaraca' rukama; duboko i polagano udisati i izdisati

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Lezite ne leđa. Podignite noge pod kutem od 90°. Podignite glavu i ispružite ruke u visini ramena, zategnite ramena prema struku. Stisnite i uvucite trbuh prema kralježnici i gore. Udarajte rukama i polagano udišite tijekom 5 udaraca, a izdišite tijekom slijedećih 5. Nastavite polagano disati i udarati rukama ovim tempom. Držite trbuh stisnutim i izdišući ga još jače povlačite prema leđima. Polagano spustite noge niže i nastavite udarati. Dišite duboko i polagano. Spustite noge još malo niže, stisnite trbuh na leđa. Spustite glavu na pod, obuhvatite rukama koljena, opustite se. Ispružite noge na podlozi.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Pilates: Stotica

Stotica - slika 1
Stotica - slika 2
Stotica - slika 3

Dobrobiti vježbe

jačanje trbušnih i prsnih mišića te mišića gornjeg dijela leđa, poticanje cirkulacije, razvijanje izdržljivosti

Slike i video

Slike: 3 Slike: 3    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

24.02.2019.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!
14.01.2019.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga