Vježba dana: Yoga - Trokut I

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Yoga - Trokut I - slika 1 Vježba dana: Yoga - Trokut I - slika 1
Vježba dana: Yoga - Trokut I - slika 2 Vježba dana: Yoga - Trokut I - slika 2

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Yoga

Stupanj vježbe: 2

Broj ponavljanja: 1x u svaku stranu

Kategorije dobrobiti vježbe

  • cijela kralježnica
  • područje trbuha
  • ruke

Dobrobiti vježbe

razgibavanje kralježnice, istezanje mišća ruku i bočnih mišića trupa; masiranje trbušnih organa; razvijanje gipkosti i izdržljivosti

Nije preporučljivo

kod iskliznuća međukraljeških diskova

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

cijelo tijelo

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

usklađeno s pokretom, u krajnjem položaju normalno

Tipične pogreške kod izvođenja vježbe
(kako ne izvoditi vježbu)

zakretanje iz kuka i struka prema napriejd

Druge varijante vježbe

Varijanta 1 Stanite široko razmaknutih nogu, stopala usmjerite prema van. Udišući podignite ruke u stranu do visine ramena. Izdišući nagnite tijelo premadesnoj nozi i uhvatite se lijevom rukom za desni gležanj. Desna ruka je ispružena uvis, pogled je u smjeru desne ruke. Dišite. Udišući se uspravite i sa izdahom nagnite tijelo prema lijevoj nozi i uhvatite se desnom rukom za lijevi gležanj. Lijeva ruka je ispružena uvis, pogled je za njom. Dišite u položaju. Udišući se uspravite. Varijanta 2 Udišući uhvaitite se iza leđa lijevom rukom za desno zapešće. Izdišući okrenite desno stopalo i trup u desno, savijte desno koljeno i spustite se čelom ili bradom do koljena. Lijeva noga je ispružena. Zadržite se nakratko u položaju normalno dišući. Udišući, polako se uspravite i sa izdahom otpustite ruke. Ponovite sve na lijevu stranu. Varijanta 3 Noge u širini kukova ili ramena. Stavite palac u lijevu šaku i udišući klizite šakom po lijevoj strani trupa. Izdišući se savijte u desno. Dišite u položaju. Udišući se vratite. Ponoviti na lijevu stranu.

Napomene za pravilno izvođenje

peta stopala koje se otvara za 90° stupnjeva treba smjerom sjeći polovicu drugog stopala; potrebno je duže se zadržati i 'prodisati' u položaju….zatim polagano udisati i izdisati

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Stanite uspravno. Razmaknite noge oko 1 m. Okrenite desno stopalo za 90 stupnjeva prema van, a lijevo malo prema unutra. Kukovi gledaju prema naprijed. Udišući razmaknite ruke, izdišući se iz struka istežite u desno, koliko ide. Kad više ne ide dalje, spustite se tako da desna ruka klizi po nozi, a lijeva sa podiže prema stropu. Gledajte prema gore. Produbite disanje. Savijajte se isključivo bočno, a ne prema naprijed. Izdišući istežite se još dublje. Polagano udišući, vratite se u početni položaj. Okrenite lijevo stopalo 90° prema van, desno malo prema unutra. Kukovi gledaju prema naprijed. Udah i izdah-istegnite se iz struka u lijevo, kao da želite nešto u daljini uhvatiti. Izdišući spuštajte se bočno i dišite. Zadržite položaj koliko vam je ugodno. Udišući se podignite.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Trokut I

Trokut I - slika 1
Trokut I - slika 2

Dobrobiti vježbe

razgibavanje kralježnice, istezanje mišća ruku i bočnih mišića trupa; masiranje trbušnih organa; razvijanje gipkosti i izdržljivosti

Slike i video

Slike: 2 Slike: 2    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

14.03.2020.

COVID-19 - i mi privremeno otkazujemo sve grupne aktivnosti...

COVID-19 - i mi privremeno otkazujemo sve grupne aktivnosti...
24.02.2019.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!